torsdag 24. september 2009

Reise..? Jeg?

6 månder, Thailand, Bangkok.


Flybilletter, gater, pass, id-kort.


Pakkelister, kofferter, kun 20 kilo, ikke pakk for mye, men ikke for lite.


Hald, bra folk, trygt.


Mor....


Uvitenhet


5 etasjes motorveier, munnbind


Slummen; lovsangshjemmet, fattig/rik


I dag er det 8 dager til av reise, og en av de siste kveldene her på Hald. På fredag reiser jeg hjem til mor, for noen dager hjemme før utreise. Thailand har helt siden mai, da jeg fikk telefonen fra Hald, vært noe fjernt, noen langt framme i tid, tenkt at jeg har hatt god tid til mentale og praktiske forberedelser.


Neste torsdag sitter jeg på flyet....


De siste to dagene har vært merkelige. Jeg går liksom rundt i denne bobla og klarer ikke helt å snu tankene mot at det snart er avreise. Jeg reiser snart... Det er rett å slett helt vilt! Ufattelig!


Reisenerver? Ja.... Det kan man vell si...

5 kommentarer:

  1. Heia Mari.
    Du må ha en god tur. Det blir nok greit når du er fremme. Forstår godt at du har nerver. Vi skal tenke på deg hver dag. du må komme innom på stasjonen før du drar. Lykke til!!
    Hilsen Nina

    SvarSlett
  2. God tur vennen min
    Tante e glae i deg

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Kos deg i Bangkok, du kommer til å få det kjempebra der nede! Nyt hvert sekund du har i landet, med barna! Ta vare på de herlige barna på lovsangshjemmet! De trenger dere fra Hald! ;)

    hilsen Mari (som var ettåring pålovsangshjemmet i fjord)

    SvarSlett
  5. Me savne deg Mari, å lure masse på kossen du he d der nere? Håpe alt går fint me deg! Me e veldi gla i deg vett du:) Stor klem frå Malin å Silje:)!!!

    SvarSlett