mandag 13. juli 2009

Borte bra, men hjemme best?

Nå har vi komt oss hjem etter ei herlig helg i Drøbak, sammen med Ingunn, Eirik og deres to fantastisk flotte jenter! Etter en forholdsvis lang og hard tog-tur hjem for min del (Vet ikke helt hva som gikk galt, er tog-syke et vanlig fenomen?), er det å komme inn dørene, finne sofaen, katten og bare kjenne på det å være hjemme igjen er en delig følelse...

Men; langt inne i magen et sted kjennes en form for uro... Jeg er engstelig... For å reise... Vær hjemmefra... Savne det trygge, det kjente... Sofaen... Frustrerte fruer... Jeg har aldri vært hjemmefra før... Da er 6 månder i Bangkok litt drastisk - er det ikke?

Når jeg var liten leste vi om det å gru-glede seg, det e en god beskrivelse av hva slags følelser som stormer rundt i kroppen min for tiden... Det har aldri vært snakk om å trekke meg fra programmet, men jeg prøver bare å sette ord på at det ikke kommer til å bli lett for meg å reise... Kommer til å savne... Lengte...

Er jeg sterk nok..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar